11 Ağustos 2009 Salı

Sizce Merkez Hakem Komitesi Başarılı Olacak Mı?

Geçtiğimiz ay MHK (Merkez Hakem Komitesi) ‘nde değişiklik yaşandı. Bu değişikliğin sonrasında Sn. Haluk Yamaç güzel mesajlar vererek bir açıklamada bulundu.

“Değerli eskrim camiası;
Bilindiği gibi yakın zamanda MHK’ de bazı değişiklikler oldu. Arkadaşlarımızdan Cem ORAY ve Hakan ÖZBEK görevlerinden ayrıldılar. Elbette bu arkadaşlarımızın MHK’den ayrılması hepimizi üzmüştür. Bu arkadaşlarımızın yapmış olduğu çalışmalardan dolayı kendilerine teşekkür ediyorum.
MHK’deki bu boşluğu doldurmak bakımından sayın başkanımız Müminhan BİLGİN bana ve sayın Gürol KORAY’a teklifte bulunmuşlar ve bizlerde bu görevi eskrime faydalı olacağımızı düşündüğümüz için memnuniyetle kabul etmişizdir.
Bu yeni oluşumda benim ve sayın Cihan PALABIYIK’ın yurtdışında ikamet etmemiz herhangi bir sorun yaratmaz, bilindiği gibi bilgisayar devrinde yaşıyoruz ayrıca bizler çok sık Türkiye’ye gelen kişileriz.
Bu yazımızda sizlere yeni yapılanma çerçevesinde 2009 ve 2010 sezonu itibariyle MHK olarak yapılanmayı ve planladığımız projelerden bahsetmek istiyorum. MHK olarak üzerinde durmamız en önemli konunun eğitim olduğunu düşünüyorum. Bu bakımdan yapmayı planladığımız projelerle hakemlerimizin seviyesini yükseltmek ve hakemliği sevdirmek hedeflerimiz arasındadır…”


Açıklamanın devamı için buraya tıklayabilirsiniz.

Eski Merkez Hakem Komitesi üyelerinden Cihan Palabıyık çalışmalarına kaldığı yerden devam ediyor. Yeni üyelerden Gürol Koray’dan ise ses seda yok.

Şimdi sormak istiyorum, sizce yeni Merkez Hakem Komitesi başarılı olacak mı?

Bu sorunun cevabı ile ilgili bir anket başlattım. Sonuçları hep beraber burada göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder