6 Ağustos 2009 Perşembe

Eskrim Hakem ve Antrenör Seminerleri Basında Yer Buldu

Türkiye Eskrim Federasyonu Eğitim Kurulunun hazırladığı Hakem ve Antrenör Seminerleri basında yer buldu. 04 Ağustos 2009 Salı günü Sabah Gazetesi Ankara ekinde “Geleceğimiz Çok Parlak” başlığı ile yayınlanan haber şöyle;


Geleceğimiz Çok Parlak
Elmadağ Kamp Eğitim Merkezi’de devam etmekte olan hakem ve antrenör kampını ziyaret eden Eskrim Federasyonu başkanı Müminhan Bilgin, önemli açıklamalarda bulundu. Türk eskrimini hak ettiği yere taşımak için eğitime çok önem verdiklerini belirten Bilgin, “Eğitim bizim için çok önemli. Hakem ve Antrenör açığımızı en kısa sürede kapatmak için yoğun bir eğitim faaliyeti sürdürüyoruz. Uluslararası arenada başarılı olabilmek için bu tür eksiklerin süratle giderilmesi gerekir” dedi Müminhan Bilgin, son 2 yılda eskrim adına sevindirici gelişmeler yaşandığının altını çizerek şunları söyledi:
Sporcu Sayısı Arttı
“Sporcu sayısında ciddi bir artış oldu. 250’den bin 600 sporcuya ulaştık. Sadece 12 ilde faaliyet gösteriyorduk, bu sayı 26 oldu. Organizasyon yeteneğimiz hızla gelişiyor. Ağrı’da ilk kez uluslararası bir organizasyon yapacağız. Adıyaman ve Tunceli’de faaliyet göstererek bu illerimizde sporun gücüne ve etkisini artırmayı planlıyoruz”
Eskrime tesis kazandırmak için çaba harcadıklarını ifade eden Başkan Bilgin, Genel Müdürlükle ortak bir çalışma ile Batıkent’te bir tesis yapacağız. Antalya’da 38 yıl sonra Büyükler Dünya Şampiyonası’na ev sahipliğini üstleneceğiz. Gençler ve Yıldızlar kategorilerinde elde ettiğimiz başarılar da gösteriyor ki Türk Eskrimi 2-3 yıl içinde adından bahsettirecek” diye konuştu. Elmadağ Kamp Eğitim Merkezi’nde kursiyer hakem ve antrenörlerle sohbet eden Müminhan Bilgin, kurs hocaları Halim Şener ve Haluk Yamaç’a katkılarından dolayı bir plaket verdi.

1 yorum:

  1. Eskrim Federasyonunu yaptigi bu isler icin cani gönülden Kutluyorum,Egitime verdigi hitmetten ötürüde daha cok kutluyorum ,basari egitimden gelir bilinclenmekten gelir,sadece klavyenin arkasina oturup ona buna saldirip imla hatalarini düzeltmek yok g yerine yumusak g yazmis ,yok 27 yerine 26 demis önce niye 27 demis vs vs.bunlar ucuz isler ve ucuz elestiriler ,bunlari yapanlar ancak kendilerini avutur ve kumda oynarlar. Eskrim Federasyonunu kutluyorum ve Eskrim Federasyon Baskani sayin Müminhan Bilgin beyide bu anlamda kutluyorum ve yollarinin acik olmasini diliyorum insallah il sayisi 27 degil 127 veya 1127 ye cikar bakalim o zaman ne derler

    saygilarimla
    Eskrim gönüllüsü

    YanıtlaSil