14 Ağustos 2009 Cuma

Boş işler için değil, eskrimin geleceği için çalışın...

Bu blogdan eskrim sporu ile ilgili güncel haberleri ve bilgileri elimden geldiğince yayınlamaya çalışıyorum. Ancak belirtmeliyim ki bazı durumlar var. Bu durumlar hızla gelişen ve yaygınlaşan eskrim sporunu baltalıyıcı gerçeğini göz önüne seriyor.

Bazı internet sitelerinde sürekli olarak bu sporu daha da fazla yayılması için emek veren insanlar hakkında olumsuz yazılar yazılmakta. Yani yapılan herşey sanki boşuna bir çabamış gibi gösterilmek isteniyor. Üstelik bu yazıları yazan insanlar kendilerinde bu cürreti nerden ve kimler sayesinde buluyor bunuda düşünmeden edemiyorum. Amacım burdan birileri ile laf yarışına girmek ya da onların kişilikleri hakkında birşeyler söylemek değil. Bu saçma hareketleri benim yerime başkaları yapıyor zaten. :) Acı ama gerçek... Üstelik bu olumsuz yazı ve görüşlerin hepsinin yanlış giden birşeylerin! düzelmesi için değil tamamen insanların kişiliklerine yönelik ters hareketler olduğu o kadar açıkki.

Kişisel fikrim bu tarz hareketlerin yapılmaması. Bu sporu gerçekten seven birisi olarak eskrim hakkında bilgiler duyurmak yerine böyle yazılar yazmak zorunda kalıyorum. Ama malesef bazı şeyleri görmezlikten de gelemiyorum.

Gerçekten bu spora gönül vermiş birisi olarak bu tarz yazıların yapıcı olmak yerini yıkıcı hareketler olduğunu düşünüyorum. Bir öneride bulunmak istiyorum yıkıcı olmak yerine yapıcı olun ve hayal gücünüzü boş işler yerine, eskrim sporunun geleceği için kullanın.

Saygılarımla

1 yorum:

  1. Degerli yazar
    sizin bu yaziniza tamamen katiliyorum,dediginiz gibi bos isler ve bos yazilarla ugrasip yükselme ivmesi yakalayan eskrim sporunu ve ayni zamanda eskrim Federasyonunu karalayici gercek disi yazilarla baltalamaya calisan birileri oldugu gayet acik ve asikar,birsey sorarim federasyonun her yaptigi bir iste veya aldigi bir kararda yada düzenledigi bir turnuvada hemen bu sayfada karalayici bulmak mümkün simdi sorarim : hadi federasyon bir yanlis karar aldi yada bir yanlis is yapti peki her seferindemi federasyon yanlis isler yanlis kararlar aliyor simdiye kadar bu sayfada bir tek ama bir tek sefer bir seyin olumlu elestirisini veya olumlu bir yazisini görmedim buda benim aklima su soruyu getiriyor bu sayfada sistemli ve planli sekilde eskrim sporunu ,sporcusunu ,velilerini ve federasyonu ,eskrime emek veren tüm insanlari baltalama ve karalama calismalari var ama bunlar bilincli ve sitamatik sekilde yapiliyor.ayni sekilde o sayfaya vatandasin biri cevap olarak yazdigi yazilar elestiri seklinde yorum yazarsa haa sen federasyonun tarafindasin affiniza siginiyorum sen federasyonun yalakasisin seklinde cevap veriliyor ve agir hakaret ve suclamalara magruz kaliyor ve bu zaat sunu söylüyor önce yazilarimin hepsini oku okumadan elestiri yapma sen ne bilirsin sen ne anlarsin tarzinda cevaplar veriliyor bu zaatin isine gelmeyen yorumlar yazilinca. Ayni sekilde sistematik bir bicimde yorum yapan kisiye saldiriliyor ve hakaret iceren cevap veriliyor cok yazik cok yazik diyorum. Benim fikrime göre yazilari yazan bu zaat eskrimden hic anlamayan ,kendini cok bilmis sanan ,yeri gelince eskrim antrönörü,spor uzmani,yönetici,hakem,federasyon baskani,federasyon genel sekreteri,GSGM genel müdürü,spordan sorumlu devlet bakani,tüccar,organizatör vs rolleri oynuyor .Ben gercekten bu zaatin yaptigi bu sistamatik sekildeki karalama ve eskrimi baltalama calismalrini cok yanlis buluyorum ve üzülüyorum umarim o beynini birazda olumlu isler ve yazilarini olumlu sekilde iyi isler icin yazar.
    Saygilarimla

    Eskrimi seven ,eskrim gönüllüsü

    YanıtlaSil