3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sizce Kaşar’ın Markası Ne?

Eskrim camiası bir aile gibidir. Herkes birbirini tanır ve bilir. Arkadaşlık ve dostluklar müsabakalarda, kamplarda, seminerlerde daima gelişir. Ancak son zamanlarda bir takım yazarlar oluştu. Bu kendini bilmezler, eskrim camiasına zarar vermeye devam ediyorlar. Spekülasyonlar, entrikalar, hakaretler, yalanlar ve iftiralar birbiri ardına sıralanıp gidiyor. Nedir bu çirkinlik anlamak çok zor. Biraz insanda utanma olur. Hele bu yazarlardan biri var ki, sanki delirmiş. İstediği olmadı diye, kırmızı görmüş boğa çılgınlığında yazıp duruyor. Akıl almaz iftiralar atıyor. Söylenen o ki, federasyonun hukuk kuruluna girmek istemiş, ama federasyon onu yeterli bulmamış. “Vay sen misin? beni yeterli bulmayan” deyip o da kendini yazarlığa vurmuş. Kendini hukukçu olarak tanıtan ama kendi işi haricinde her şey hakkında bilip bilmeden yorum yapan kaşar’ın, işsizlik kafasına vurmuş galiba. Bir hukukçu günde 5-10 spekülasyon, entrika, hakaret, yalan ve iftiralarla dolu yazıları yazıp ta nasıl işlerini takip edebilir ki. Bazen antrenör, hakem, sporcu, idareci, web sayfası editörü, psikolog, tercüman, eleştirmen vb. olup, onlardan çok biliyor yorum yapıyorsun, sana birisi haddini bildirince de “ben eleştiriyorum” diyorsun. Duyduğuma göre sana para ile yazı yazdırıyorlarmış. Farklı farklı isimlerle bir birini destekler yazılar yazıp iftira ve karalama kapmayası yürüttüğünü sanıyorsun. Ama insanlar senin bu çirkin yüzünü görüyor. Her şeyi biliyorsun ama ahlaksızca yazılan yazıların kendi karakterini yansıttığını bilmiyorsun. Para ile satın alınmış olman seni daha da “vahim” hale getiriyor. Şimdi sorarım size, kaşar’ın markası ne? Meydanı boş sanma, sana haddini bildirecek çok dürüst insanlar var. Sen bu yazıyı okuduğunda hemen üzerine alınacaksın ve sanki kudurmuş gibi saldırmaya başlayacaksın. Sabahlara kadar yazacak yazacaksın. Bu arada unutmadan şunu da belirteyim, eğer eleştiriyorsan, eleştirilmeye de açık olmalısın. Hadi şimdi sana kolay gelsin.

2 yorum:

  1. Bu kin ve nefret niye,federasyonun sitesinden ve hiçbir yerde yetkililerden kişilere hakaret ettiğini görmedim, duymadım.Kimse geçmişteki kişilere hakaretde etmiyordur,zaman zaman yetkililerin beyanında,eskrimin hak etmediği yerde olduğunu ve bundan önceki sayın başkanların ve yönetimlerin gerekli ilgiyi göstermedikleri ve yeterince çalışmadıkları vurgulanıyor.Bazı çevreler niye konuyu farklı yerlere çekiyorlar ki.Kimse kimsenin kişiliğine bir şey demiyor,şahsına hakaret etmiyor.Eleştirdikleri o dönemlerin koymuş oldukları sistemsizlik.Bu neden hazmedilemiyor,inanılması güç.Sanırım çoğunluk bu yönetimin çalışmalarını takdir ediyordur,üç beş kişide kendi menfaatlerine ters düştüğü için acımasızca eleştirmeye devam ediyorlar. Her ne olursa olsun zaman birlik,beraberlik zamanı.Eleştiriler tamamen ard niyetli.
    Lütfen harf ve imla hatalarım olursa düzelt.Ben bilerek düzeltmedim, sana bıraktım.çünkü senki türkçe öğretmeni,fransızca ve ingilizce dil bilgisi uzmanı, sen ki, spor,ceza,iş,federasyon,kulüp,sporcu,esnaf,antrenör,spor bilimcisi,hukukcu sade bir vatandaşsın.fakat insan olabilmek için tartışmak için bir kaç vasfa gerek var,onlarıda yerine getirirsen,inan bana, belki seni ciddiye alacaklar.Lütfen kusura bakma içimdekileri olduğu gibi yazdım.haaaaa birde şimdiye kadar eskrimin neresinden tutunuz yazarsaniz,bizleri aydınlatmış olursunuz.

    saygı ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bence kasarin markasi hani su hani su yuvarlak teker seklinde oluyorya ici delikli Bulgar kasari neydi ya markasi ha buldum Kaskavaldi markasi kaskaval tadi da süper yedikce yigesi geliyor

    YanıtlaSil