9 Ağustos 2009 Pazar

Etkili Tanıtım

Eskrim sporunun gelişmesi ve daha çok kitleye yayılması için tanıtımın daha fazla yapılması kanısındayım. Bu tanıtımların basılı materyaller, görsel ve yazılı medya dışında hem federasyon hem de bu spora gönül vermiş kişiler tarfından yapılması gerekmektedir.

Bundan dolayı yeni tanıtım atakları yapılması gerekir. Bu tanıtım ataklarına bir örnek vermek gerekirse;
Bu sene Antalya’da yapılan Uluslararası Çocuk Kupası’nın finallerini Alanya İskele Meydanı’nda organize edilmesi ya da alışveriş merkezlerinde müsabakalar düzenlenmesidir. Federasyonun Ankara Optimum Alışveriş Merkezinde düzenlediği ve aşağıda videosu bulunan tanıtım gibi.



Video Kaynağı : Türkiye Eskrim Federasyonu Resmi İnternet Sitesi
Eskrim Tanıtım Gösterisi Safiye SOYMAN ve Eşi Faik Bey
Optimum Alışveriş Merkezi - 15.06.2008


Bu tanımlar için belediye ve valiliklerin düzenlediği festival, şenlik ve diğer organizasyonların eskrim sporu için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Böyle düşünmemin sebebi, bu tarz organizasyonların halka açık yerlerde yapılması ve kalabalık bir ortam olmasıdır.

Müsabakalar sadece kapalı alanlarda gerçekleşmemelidir.

Yazımdaki videoda da olduğu gibi federasyonun zaman zaman bu tarz etkinlikler yaptığını görüyorum.

Ve tekrar yenilemek istiyorumki eskrim sporu ile ilgili etkinlik ve müsabakaların bu tarz yerlerde yapılmasının bu harika sporun tanıtımı için çok ama çok yararlı olacağına eminim.

1 yorum:

  1. Federasyonu yaptigi bu calismalar icin tebrik ediyorum ,eskrimi tanitma ve yayma acisindan büyük calismalar yapiyor ,simdiye kadar eskrim nerde safiye soyman ,cüneyt Arkin gibi sanatcilar görmüs ve böyle bir tanitimlar olmus ,basinda yarim sayfa haberlerle cikmis,calismalari takip ediyorum ve gurulaniyorum ayni zamanda web sitesi süper ve bilgilendirici cok amacli ,tekrar tebrik ediyor ve emegi gecenlerin ellerine saglik diyorum.

    YanıtlaSil